CookiesAccept

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z nowymi regulacjami Unii Europejskiej administratorzy witryn internetowych zobowiązani są do informowania o używaniu cookies.
Według innych interpretacji tychże regulacji, operator strony musi nawet otrzymać zezwolenie od odwiedzającego zanim jakikolwiek plik zostanie wysłany.

Prosimy więc u udzielenie zgody :)

Przyczepa rolnicza jednoosiowa o ładowności 1,5 t; wyładunek jednostronny – tylny; hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny (w opcji dwu-przewodowy); burty 400mm (opcja nadstawka siatkowa 700 mm); prędkość homologacyjna 40 km/h; ogumienie 10.0/80 12.10 PR; stopka podporowa; instalacja elektryczna; szerokość zewnętrzna 1.600 mm; długość skrzyni zewnętrzna 2.500 mm, waga 550 kg

Przyczepa rolnicza jednoosiowa o ładowności 2,5 t; wyładunek jednostronny – tylny; hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny (w opcji dwuprzewodowy i najazdowy); burty 400mm (opcja nadstawka 700 mm); prędkość homologacyjna 40 km/h; ogumienie 10.0/80 12.10 PR; stopka podporowa; instalacja elektryczna; szerokość zewnętrzna 1.800 mm; długość skrzyni zewnętrzna 3.000 mm; waga 800 kg. Burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta.

Przyczepa rolnicza jednoosiowa z trójstronnym wywrotem.

Przyczepa jednoosiowa T703A o ładowności 3,8t posiada lekką i solidną konstrukcję. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daję gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Podłoga T703A jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE.

Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. Istnieje możliwość zastosowania hamulca najazdowego. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny.

Trwała, praktyczna i przydatna właściwie w każdym gospodarstwie rolnym – nowa przyczepa o modelu T940/1 – 5 t to uniwersalne urządzenie, przy pomocy którego można transportować właściwie dowolny towar i materiały. Jej ładowność wynosi 5 ton. Długość to prawie 7 metrów a szerokość nieco ponad 2,5 metra. Łączna wysokość, wraz z nadstawką wynosi 2,8 metra. Pojemność skrzyni ładunkowej 7 m3. Przyczepa jest wygodna w użytkowaniu – wyposażono ją w trójstronną możliwość wyładunku.

6-tonowa przyczepa T940/2 – 6t to nieco pojemniejszy „bliźniak” przyczepy 5-tonowej o tym oznaczeniu. Podobnie, jak przyczepa 5t, urządzenie jest nowością w naszej ofercie. Na skrzynię o pojemności niemal 6 m3 można załadować 6 ton materiałów. Jej długość wynosi prawie 7 metrów, a szerokość 2,5 metra.

Przy pomocy tego praktycznego urządzenia można przewozić materiały jak żwir czy ziemię, ale też płody rolne – buraki czy ziemniaki. Dla większej wygody użytkowników zastosowano trójstronny wyładunek. Łączna masa pojazdu waha się od 2,9 do 2,4 tony. Dolna burta mierzy pół metra, górna zaś jest metrowa. Inżynierom z Sokółki udało się zaprojektować przyczepę, w której do maksimum wykorzystano dostępną przestrzeń na płycie podłogowej. Dzięki temu długość skrzyni ładunkowej to niecałe 5 metrów przy prawie 2,5 metrach szerokości.

Dwuosiowa z trójstronnym wywrotem.

Przyczepa dwuosiowa T710/1 o ładowności 6T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół.   Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T710/1 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny.

W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej.

W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Przyczepa rolnicza dwuosiowa z trójstronnym wywrotem.

Przyczepa jednoosiowa T710/2 o ładowności 8T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduję się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T710/2 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Przyczepy rolnicze dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Przyczepy rolnicze dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Przyczepy rolnicze dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduję się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół.   Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Przyczepa rolnicza T739 waży od 4020 do 4580 kg. Jest długa na 7,5 i szeroka na 2,5 metra (paletowa). Masa całkowita dwuosiowej przyczepy to 18 ton.

Aby podołać wyzwaniom przewozu od 13 420 kg do 13 980 kg ładunku, Mzastosowano w miejscach szczególnie narażonych na naprężenia stal DOMEX700. Użycie tego materiału pozwoliło nie tylko wzmocnić konstrukcję, ale zarazem nieco ją przy tym „odchudzić”.

Przyczepa posiada możliwość trójstronnego wywrotu. Maksymalnie, przyczepę można wychylić pod kątem 50 stopni. Rozwiązanie to ułatwia zarówno załadunek, jak i rozładunek. Urządzenie może być też opcjonalnie wyposażone w zbiornik na wodę oraz pojemnik na narzędzia.

  • charakteryzują się niskim poziomem podłogi względem gruntu, co znacznie ułatwia załadunek,
  • ­ posiadają lekką i solidną konstrukcję, opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych,
  • ­ ściany burtowe zostały wykonane z najwyższej jakości profili burtowych Fuhrmann, zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji,
  • ­ skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu (maksymalny kąt 50°),
  • ­ szerokość wewnętrzna podłogi 2410 mm (paletowa),
  • ­ agregacja z ciągnikiem przez zaczep górny lub dolny,
  • ­ burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta,
  • ­ rama dolna oraz górna wykonane są z wysokogatunkowej stali S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania,
  • ­ w ścianie tylnej, standardowo, znajduje się szyber wraz z rynną do rozładunku materiałów sypkich,
  • ­ do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół,
  • ­ wywrotki mogą być dodatkowo wyposażone w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny, nadstawki, pomost roboczy oraz stelaż z plandeką,
  • ­ przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków,
  • ­ doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet,
  • ­ podłoga wykonana jest ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancję odporności na odkształcenia i korozję,
  • ­ przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE,
  • ­ instalacja hamulcowa dwuprzewodowa, opcjonalnie hamulec hydrauliczny,
  • ­ w celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi,
  • ­ wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyn,
  • ­ w celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, która zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej,
  • ­ aby zabezpieczyć operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

  • charakteryzują się niskim poziomem podłogi względem gruntu, co znacznie ułatwia załadunek,
  • ­ posiadają lekką i solidną konstrukcję, opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych,
  • ­ ściany burtowe zostały wykonane z najwyższej jakości profili burtowych Fuhrmann, zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji,
  • ­ skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu (maksymalny kąt 50°),
  • ­ szerokość wewnętrzna podłogi 2410 mm (paletowa),
  • ­ agregacja z ciągnikiem przez zaczep górny lub dolny,
  • ­ burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta,
  • ­ rama dolna oraz górna wykonane są z wysokogatunkowej stali S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania,
  • ­ w ścianie tylnej, standardowo, znajduje się szyber wraz z rynną do rozładunku materiałów sypkich,
  • ­ do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół,
  • ­ wywrotki mogą być dodatkowo wyposażone w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny, nadstawki, pomost roboczy oraz stelaż z plandeką,
  • ­ przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków,
  • ­ doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet,
  • ­ podłoga wykonana jest ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancję odporności na odkształcenia i korozję,
  • ­ przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE,
  • ­ instalacja hamulcowa dwuprzewodowa, opcjonalnie hamulec hydrauliczny,
  • ­ w celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi,
  • ­ wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyn,
  • ­ w celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, która zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej,
  • ­ aby zabezpieczyć operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

  • charakteryzują się niskim poziomem podłogi względem gruntu, co znacznie ułatwia załadunek,
  • ­ posiadają lekką i solidną konstrukcję, opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych,
  • ­ ściany burtowe zostały wykonane z najwyższej jakości profili burtowych Fuhrmann, zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji,
  • ­ skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu (maksymalny kąt 50°),
  • ­ szerokość wewnętrzna podłogi 2410 mm (paletowa),
  • ­ agregacja z ciągnikiem przez zaczep górny lub dolny,
  • ­ burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta,
  • ­ rama dolna oraz górna wykonane są z wysokogatunkowej stali S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania,
  • ­ w ścianie tylnej, standardowo, znajduje się szyber wraz z rynną do rozładunku materiałów sypkich,
  • ­ do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół,
  • ­ wywrotki mogą być dodatkowo wyposażone w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny, nadstawki, pomost roboczy oraz stelaż z plandeką,
  • ­ przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków,
  • ­ doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet,
  • ­ podłoga wykonana jest ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancję odporności na odkształcenia i korozję,
  • ­ przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE,
  • ­ instalacja hamulcowa dwuprzewodowa, opcjonalnie hamulec hydrauliczny,
  • ­ w celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi,
  • ­ wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyn,
  • ­ w celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, która zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej,
  • ­ aby zabezpieczyć operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Przyczepa rolnicza została umieszczona na podwoziu typu tandem wyposażonym w resory paraboliczne. Maksymalna ładowność przyczepy to 14 ton. W skrzyni o wymiarach prawie 5,5 metra na 2,4 metra oraz ścianach wysokich na 1,4 metra mieści się 18 metrów sześciennych ładunku.

Przyczepę wyposażono w skrzynię ładunkową posiadającą system przegubów, umożliwiających trójstronny przechył. Maksymalny kąt wywrotu wynosi 50 stopni. Do współpracy wymaga jednak dość silnego urządzenia – ciągnika o mocy co najmniej 100 KM. W tylnej ścianie wywrotki umieszczono otwór zsypowy wraz z rynną ułatwiającą rozładunek materiałów.

Maszynę wyposażono standardowo w kliny podporowe, stelaż z plandeką oraz praktyczny pomost roboczy, z poziomu którego operator może obsługiwać plandekę. Do wykonania podłogi użyto 4 milimetrowej blachy, a do ścian zastosowano blachę o grubości 2 mm. Produkt jest dostępny w różnych kolorach, dzięki czemu można dopasować ją do koloru użytkowanego ciągnika.

Przyczepa rolnicza Taczka T930 jest uniwersalna do przewożenia różnego rodzaju materiałów (buraki, pszenica, piasek). Rozładunek przyczepy odbywa się ręcznie lub poprzez przechylenie skrzyni ładunkowej do tyłu. Wywraca się praktycznie do kąta prostego i dzięki temu materiał łatwo się wysypuje. Maszyna jest krótka, przez co można nią manewrować przy małych zakrętach. Posiada hamulec pneumatyczny i jej hydraulika jest sterowana z ciągnika.

Przyczepa rolnicza skorupowa typu tandem o ładowności 18 t. Przyczepa przeznaczona jest do transportu płodów rolnych oraz innych materiałów sypkich i objętościowych w obrębie gospodarstwa i po drogach publicznych.

Wyposażenia standardowe:

– zbiornik na narzędzia

– zbiornik na wodę

– pomost roboczy

– szyber z rynną w ścianie tylnej

Przyczepa rolnicza skorupowa typu tandem o ładowności 16 t. Przyczepa przeznaczona jest do transportu płodów rolnych oraz innych materiałów sypkich i objętościowych w obrębie gospodarstwa i po drogach publicznych.

 Wyposażenia standardowe:

– zbiornik na narzędzia

– zbiornik na wodę

– pomost roboczy

– szyber z rynną w ścianie tylnej

Dwuosiowa, przyczepa budowlana – skorupowa T952 została zaprojektowana z myślą o transporcie gruzu, kamieni czy żwiru, ale też innych materiałów używanych przy budowach i rozbiórkach. Jej dopuszczalna ładowność waha się między 13,5 a 14,2 tony. Łączna kubatura maszyny wynosi 7,7 m3, którą można niemal dwukrotnie powiększyć do 13,2 m3. Co ciekawe, przyczepa może być również wykorzystywana do transportu maszyn i urządzeń, dzięki znacznej szerokości skrzyni ładunkowej, której wewnętrzny wymiar wynosi 2,4 metra. Tylna klapa jest otwierana hydraulicznie, co ułatwia wyładunek przewożonych materiałów, a zarazem daje szansę załadunku maszyn budowlanych. Konstruktorzy Metal–Fach zastosowali niezawodne i wytrzymałe osie jezdne oraz hamulce. Urządzenie jest oparte na resorach parabolicznych, a rama konstrukcji bazuje na trwałych profilach. Na szczególną uwagę zasługuje również mocna podpora hydrauliczna, a ciekawym i praktycznym rozwiązaniem jest zamontowanie daszku ochronnego umiejscowionego przy przedniej ścianie przyczepy.

T952 może ważyć od 4300 do 5000 kg. Jej długość wynosi 6,2 metra a szerokość zewnętrzna 2,55 metra. Wysokość może się wahać od 2,2 m do 3 metrów. W standardzie oferowany jest pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z ręczną regulacją siły hamowania, hamulec postojowy mechaniczny śrubowy, siłownik hydrauliczny, dyszel resorowany poprzecznie, otwierana hydraulicznie tylna klapa i hydrauliczna noga podporowa dyszla.

Platforma rolnicza do przewożenia bel.

Przyczepa T014/1 o ładowności 9 T przeznaczona jest do transportu bel słomy, siana i sianokiszonki. Konstrukcja ramy oparta jest na bardzo wytrzymałych hutniczych ceownikach wykonanych ze stali o gatunku S355 (18G2A). Blachy podłogi ze stali zwykłej S255 o grubości 3 mm zapewnia długotrwałą pracę bez widocznych odkształceń. Przestrzeń ładunkowa ograniczona jest przez przednią i tylną ścianę w kształcie półokrągłym dopasowanym do bel, dzięki czemu jest trudniej uszkodzić przewożony ładunek. Po bokach znajdują się ograniczenia z profili zamkniętych, które nie rozrywają foli znajdującej się na beli. Możliwość regulacji tylnej części ramy zwiększa jej ładowność o około 10%.  Układ jezdny oparty jest  na 2 osiach wyposażonych w resory 7-piórowe oraz  szerokie ogumienie, ułatwiające jazdę po podmokłych łąkach. Całość konstrukcji pokryta jest wysokiej klasy powłoką lakierniczą, zapewniającą długo trwałe użytkowanie bez śladów korozji.

Platforma rolnicza do przewożenia bel.

Ta największa z platform posiada ładowność 17 750 kg. Jej przestrzeń ładunkowa wynosi od 23 do 24,4 m2. Długość załadunku to 9810 mm, którą dodatkowo można powiększyć do 10 410 mm. Szerokość powierzchni ładunkowej to 2340 mm. Platforma posiada dyszel JOST z okiem 40 mm. Platforma ma wyprofilowane ranty boczne i ruchome burty – przednią i tylną.

Rozstaw kół platformy wynosi 1900 mm a wysokość podłogi platformy od podłoża to 1150mm. Wygodne i trwałe zawieszenie trzyosiowe z obrotnicą oraz stabilna rama podwozia wykonana ze stali Domex 700 gwarantują pewność użytkowania. Regulowana co 4 pozycje o 150 mm rama tylna przedłuża powierzchnię ładunkową. Platforma jest wyposażona w burty wykonane z okrągłych profili, które mogą być konfigurowane na 4 sposoby. Urządzenie posiada dwuobwodową hamulcową instalację pneumatyczną. Z uwagi na swoje gabaryty i możliwości ładunkowe wymagana minimalna moc ciągnika to 90 kW.

Mogąca udźwignąć bele o maksymalnej wadze 12 250 kg platforma jest najmniejszą spośród trzech nowości firmy. Wymiary jej przestrzeni ładunkowej to ponad 6,7 metra długości przy 2,3 metra szerokości. Powierzchnia przestrzeni, którą można regulować poprzez zmianę położenia tylnej ramy wynosi od 15,8 do 17,2 m2.

Wysokość ryflowanej, blaszanej podłogi opartej o ramę podłużnicową wykonaną ze stali Domex 700 to 1150 mm. Platforma dysponuje zawieszeniem dwuosiowym z obrotnicą. Wygodę w załadunku i transporcie zapewniają ruchome burty oporowe – przednia i tylna. Przestrzeń ładunkowa posiada wyprofilowane ranty boczne oraz 4 konfiguracje ustawienia burt.

Zastosowane w tym modelu oko dyszla JOST przykręcanego marki Scharmuller posiada oko o średnicy 40mm. Platforma dysponuje instalacją hamulcową pneumatyczną, dwuobwodową i alternatywną instalacją hydrauliczną. Maszynę można dodatkowo wyposażyć w boczne zabezpieczenia najazdowe. Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika to 60 kW.

Platforma średniej wielkości o ładowności 12 500 kg. Jej przestrzeń ładunkowa wynosi od 17,2 do 18,7 m2. Długość powierzchni ładunkowej waha się od 7370 do 7970 mm. Szerokość załadunku to 2340 mm. Zastosowane w platformie zawieszenie jest centralnoosiowe, oparte na tandemie. Platforma ma stalową ramę podłużnicową wykonaną ze stali Domex 700 i ruchome burty – przednią i tylną. Urządzenie wyposażono w dyszel resorowany. Oko dyszla przykręcanego marki Scharmuller wynosi 50 mm. Platforma posiada stopkę hydrauliczną i regulowaną ramę tylną przedłużającą powierzchnię ładunkową. Burty wykonane z profili okrągłych mogą być ustawiane w 4 konfiguracjach. Rozstaw kół to 1,9 m a maksymalne obciążenie oka dyszla wynosi 2 500 kg. Platforma ma wysokość od podłoża 1250 mm.

Platforma rolnicza do przewożenia bel.

Przyczepa T009/1 o ładowności 11,4 T przeznaczona jest do transportu bel słomy, siana i sianokiszonki. Konstrukcja ramy oparta jest na bardzo wytrzymałych hutniczych ceownikach wykonanych ze stali o gatunku S355 (18G2A). Blachy podłogi ze stali zwykłej S255 o grubości 3 mm zapewnia długotrwałą pracę bez widocznych odkształceń. Przestrzeń ładunkowa ograniczona jest przez przednią i tylną ścianę wygiętą w kształcie półokrągłym dopasowanym do bel, dzięki czemu jest trudniej uszkodzić przewożony ładunek. Po bokach znajdują się ograniczenia z profili zamkniętych, które nie rozrywają foli znajdującej się na beli. Możliwość regulacji tylnej części ramy zwiększa jej ładowność o około 10%. Układ jezdny oparty jest  na 3 osiach wyposażonych w resory 7-piórowe oraz  szerokie ogumienie, ułatwiające jazdę po podmokłych łąkach. Całość konstrukcji pokryta jest wysokiej klasy powłoką lakierniczą, zapewniającą długotrwałe użytkowanie bez śladów korozji.

Umów się na spotkanie+48 663 615 673

Wyślij nam wiadomość: info@instal-fach.eu

Odwiedź nas: 1 Brygady Pancernej W.P. 88, Wejherowo